Wednesday, February 6, 2013

Assalamualaikum korang :)

Halloooo (,")
Hmmmm ! pelik sgt sejak dua mnjak ni, macam2 jadikk kat aku..
byk ujian dan cobaan yg aku terima sampaikan rasa down dan blurr otak aku ni..
Ya Allah, duhai hati La Tahzan (jangan bersedih) selagi masih ada kekuatan yg Allah beri..

Terlalu byak sgt benda yg buat aku terasa..ada yg cakap aku dah tenbamm lahhh but bnda tu bukan motif aku sedih , hehe :p
Butttt one thing yg aku tak boleh terima bila ada orang cakap aku suka terover lebihla and paling aku sakit hati ada orang cakap aku " GEDIK " !!! WHY? WHY? WHY?





haha, ni baru namanya gedik ! (sore eye)
aku blom kategori mcm ni lagi k...





Nevermind lhahhh kan, setiap insan xlari drp bt ksilapan, aku tak rasa over dan gedik tu satu kesilapan tetapi tu adalah satu sikap or perangai seseorang.
Ada hamba Allah ni pnah cakap pada aku, sesungguhnya insan yg banyak ketawa dan senyum dihadapan org lain sbenarnya byak menangis apabila keseorangan. Aku menganggap itu satu teori yg sgt bagus, sbb aku sendiri mengalaminya.

Dan...for today birthday org yg aku syg but takda  makna sume tu utk hari ni sbb ada la sbb2 yg xpatut dishare kan...
hmm...bukan mudah kita nak bg peluang dekat org tambah2 lagi bila hati dah kecewa and then perasaan kita dorg buat like a bitch je ! (ooopppsss sorryy )

Mungkin...ada hikmah disebalik sume ni..
sabar wahai hati for ending that post !

okay , PUBLISH :)






No comments: